Nov 6, 2008

Puisi Rangga

Hi people.im watching indo's movie,ada apa dengan cinta.you should watch it.BEST.haha.

*Puisi Rangga
Aku lari ke hutan, kemudian menyanyiku
Aku lari ke pantai, kemudian teriakku
Sepi... Sepi dan sendiri aku benci.
Aku ingin bingar. Aku mau di pasar.
Bosan aku dengan penat, dan enyah saja kau, pekat! Seperti berjelaga jika aku sendiri Pecahkan saja gelasnya biar ramai Biar mengaduh sampai gaduh Ahh.. ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang di tembok keraton putih Kenapa tak goyangkan saja loncengnya? Biar terderah, atau... aku harus lari ke hutan belok ke pantai?

3 comments:

meen said...

ceyhh dh pandai dh
meen dh tgk dh ada apa dengan cinta.best gle cte tuh
btw meen x reti ouh.lalala

Qisse said...

haha,kan kan meen.best gila :)

Syira Zul said...

tak phm doh puisi tuh
-.-'